همه چیزهایی که درباره سریال جدید The Weeknd به نام The Idol میدونیم

غورباغهآوریل 28, 2023

سریال جنجالی و پر انتظار HBO بالاخره تاریخ اکرانش را مشخص شد.

تصویر از HBO

فکر می‌کردی یوفوریا خفن بود؟ برای پرستش بت ( آیدل – The Idol ) آماده شو. سام لوینسون سازنده Euphoria، خواننده The Weeknd و رضا فهیم – شریک سازنده The Weeknd – The Idol یک سریال جدید HBO است که زندگی دیوانه‌وار یک خواننده زن پاپ را بررسی می‌کند. لیلی رز دپ و همچنین خود ویکند در این سریال بازی خواهند کرد، اولین تیزر این سریال به عنوان “زیباترین داستان عشق در کل هالیوود” نامگذاری شد.


اگرچه سریال A24 با اتهامات بحث برانگیز علیه لوینسون، روابط کاری سر صحنه و موضوع سریال مواجه شده است، اما به نظر می رسد که The Idol امسال اولویت بزرگی برای HBO باشد. در چند هفته گذشته، هم دپ و هم آبل تسفایه (The Weeknd) از لوینسون دفاع کردند و ادعای آشفتگی سر صحنه را رد کردند. The Weeknd اخیراً آهنگی از این مجموعه را در Coachella اجرا کرد و اولین قسمت The Idol قرار است برای منتقدان و مطبوعات در جشنواره فیلم کن در ماه مه نمایش داده شود. The Weeknd، یکی از بزرگترین ستاره های پاپ روی کره زمین، در سال 2020 به رولینگ استون گفت: «من فقط می خواهم یک فیلمساز باشم.» در اینجا همه چیزهایی است که (تا کنون) درباره The Idol می دانیم. 

سریال آیدل The Idol دقیقا درباره‌ی چیه؟

در اینجا شرح داستان رسمی از HBO: “پس از یک حمله عصبی که آخرین تور جوسلین (لیلی-رز دپ) را از مسیر خارج کرد، او مصمم است که جایگاه واقعی خود را به عنوان بزرگترین و جذاب ترین ستاره پاپ در آمریکا ادعا کند. احساسات او توسط تدروس (آبل ” ویکند” تسفایه)، یک مدیر کلوپ شبانه با گذشته ای تلخ شعله‌ور می‌شود. آیا بیداری عاشقانه اش او را به بلندی های باشکوه جدید می برد یا عمیق ترین و تاریک ترین اعماق روحش؟ بر اساس آنچه تاکنون در تریلرها دیده ایم، شرط ما بر روی دومی است.

چه کسی در سریال The Idol بازی میکنه؟

لیست بازیگران بسیار چشمگیر به نظر می رسد. تروی سیوان، خواننده و ترانه‌سرا استرالیایی در سریال خواهد بود و دبی رایان، نقشی پر تکرار را ایفا خواهد کرد. هیجان انگیزترین اسم به نظر حقیر ما؟ جنی از بلک پینک BLACKPINK ظاهر خواهد شد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به هاری نف، ریچل سنوت، نیکو هیراگا، تونده ادبیمپه، هنک آزاریا، مایک دین و آن هچه اشاره کرد.

کی The Idol آیدل منتشر میشه؟

اولین قسمت سریال The Idol یکشنبه 14 خرداد ساعت 21 پخش خواهد شد. هنوز چیزهای دیگری مشخص نیست – مانند تعداد قسمت‌هایی که می‌بینیم، یا اینکه HBO برنامه‌هایی برای فصل‌های بیشتری دارد یا خیر – اما این فضا را برای به‌روزرسانی تماشا کنید. در حال حاضر، تریلر کاملا دیوانه‌کننده بازی The Idol آیدل ( بت ) را در زیر ببینید. و در ۱۴ خرداد می توانید این سریال را از سایت ما دانلود کنید. لینک صفحه سریال در زیر.

اشتراک0